Αναρτούμε το κοινωνικόν των Θεομητορικών εορτών "Ποτήριον Σωτηρίου....",σε ήχο Δ' [αγια] και μέλος του Διδασκάλου Πέτρου.
Πρόκειται γιά το δεύτερο στον Δ'-άγια ήχο μελοποιηθέν από τον Πέτρο.Το πρώτο στον ίδιο ήχο έχει πλέον καθιερωθεί με την ονομασία της εβδομάδος και συγκεκριμένα της Τετάρτης και το είχαμε παλαιότερα αναρτήσει στον σχετικό κύκλο.
Το ερμηνεύει με απόλυτη ακρίβεια τόσο στα διαστήματα όσο και στην χρονική αγωγή,ο φίλος του ΟΦΕΛΠ και ανήσυχος ερευνητής της μουσικής γενικότερα κ.Ευάγγελος Σολδάτος.
Τον ευχαριστούμε ιδιαιτέρως.
ΟΦΕΛΠ
Σημείωση (α) διαχειριστού Παναγιώτη Τζανάκου:
Οφείλω να ...ομολογήσω ό,τι το ανωτέρω κοινωνικό δεν το είχα προσέξει και μελετήσει,ούτε ψάλλει μέχρι σήμερα.Και ούτε μάλλον έχει ηχογραφηθεί και κυκλοφορηθεί από κάποιον.Τώρα κατά την επεξεργασία της ανάρτησης το πρόσεξα.Πρόκειται γιά ένα περίτεχνο μέλος,αρκετά δύσκολο και μπορώ να πώ λίγο έξω από τα συνήθη μέλη του Διδασκάλου.Ομως θα προτιμούσα να παραθέσω εδώ αυτούσια την ακριβέστατη μορφολογική ανάλυση που έγραψε ο Ευάγγελος μετά την ηχογράφηση γιά το εν λόγω κοινωνικό:
<<Παναγιώτη,μου βάζεις κομμάτια γερά!!Αυτά είναι τα αριστουργήματα του Πέτρου,τα οποία έχουν μείνει αδίκως στο ράφι λόγω της ταχύτητας και τσαπατσουλιάς της εποχής.Αξιόλογο κοινωνικό που δείχνει την ευφυϊα και το ταλέντο του Πέτρου.Εχει έξυπνες τεχνικές αλλαγές στον δεύτερο με αγια και "παίζει" εναλλαγές αγια-νενανώ από όλες τις χορδές.Χαρακτηριστικό κομμάτι θα έλεγα που φανερώνει την άμεση σχέση,έως και ταύτιση πολλές φορές,του δευτέρου με τον τέταρτο ήχο.Ευχαριστώ κι εγώ και σαν ακροατής,αλλά και σαν συμμετέχων σε αυτή την πρωτοβουλία στο blog του ΟΦΕΛΠ>>
Εγώ απλά τον ευχαριστώ και προσωπικά και επισημαίνω πώς λίγοι,πολύ λίγοι,θα κατάφερναν ισάξια με τον Ευάγγελο,να αποδώσουν το Πέτρειον αυτό μέλος.
Π.Τζ
Πρόκειται γιά το δεύτερο στον Δ'-άγια ήχο μελοποιηθέν από τον Πέτρο.Το πρώτο στον ίδιο ήχο έχει πλέον καθιερωθεί με την ονομασία της εβδομάδος και συγκεκριμένα της Τετάρτης και το είχαμε παλαιότερα αναρτήσει στον σχετικό κύκλο.
Το ερμηνεύει με απόλυτη ακρίβεια τόσο στα διαστήματα όσο και στην χρονική αγωγή,ο φίλος του ΟΦΕΛΠ και ανήσυχος ερευνητής της μουσικής γενικότερα κ.Ευάγγελος Σολδάτος.
Τον ευχαριστούμε ιδιαιτέρως.
ΟΦΕΛΠ
Σημείωση (α) διαχειριστού Παναγιώτη Τζανάκου:
Οφείλω να ...ομολογήσω ό,τι το ανωτέρω κοινωνικό δεν το είχα προσέξει και μελετήσει,ούτε ψάλλει μέχρι σήμερα.Και ούτε μάλλον έχει ηχογραφηθεί και κυκλοφορηθεί από κάποιον.Τώρα κατά την επεξεργασία της ανάρτησης το πρόσεξα.Πρόκειται γιά ένα περίτεχνο μέλος,αρκετά δύσκολο και μπορώ να πώ λίγο έξω από τα συνήθη μέλη του Διδασκάλου.Ομως θα προτιμούσα να παραθέσω εδώ αυτούσια την ακριβέστατη μορφολογική ανάλυση που έγραψε ο Ευάγγελος μετά την ηχογράφηση γιά το εν λόγω κοινωνικό:
<<Παναγιώτη,μου βάζεις κομμάτια γερά!!Αυτά είναι τα αριστουργήματα του Πέτρου,τα οποία έχουν μείνει αδίκως στο ράφι λόγω της ταχύτητας και τσαπατσουλιάς της εποχής.Αξιόλογο κοινωνικό που δείχνει την ευφυϊα και το ταλέντο του Πέτρου.Εχει έξυπνες τεχνικές αλλαγές στον δεύτερο με αγια και "παίζει" εναλλαγές αγια-νενανώ από όλες τις χορδές.Χαρακτηριστικό κομμάτι θα έλεγα που φανερώνει την άμεση σχέση,έως και ταύτιση πολλές φορές,του δευτέρου με τον τέταρτο ήχο.Ευχαριστώ κι εγώ και σαν ακροατής,αλλά και σαν συμμετέχων σε αυτή την πρωτοβουλία στο blog του ΟΦΕΛΠ>>
Εγώ απλά τον ευχαριστώ και προσωπικά και επισημαίνω πώς λίγοι,πολύ λίγοι,θα κατάφερναν ισάξια με τον Ευάγγελο,να αποδώσουν το Πέτρειον αυτό μέλος.
Π.Τζ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου